Izdavač: Geenger Records

Datum izdanja: 21. travnja 2017.

Producenti: Nord

Žanr: alternative rock, indie rock, metal, progressive rock

Trajanje: 36:47

Broj pjesama: 8

Domaća alternativna scena je uvijek jaka, ali i nepravedno (ne)zastupljena na neki način. Toliko dobrih bendova izda svoje singlove i svoje albume, ali rijetko tko za njih čuje. Upravo je riječki NORD jedan od njih. Rijeka, kao jedan od hrvatskih rock gradova (i to onih gradova koji su uvijek imali jake bendove) izrodila je još jedan novi i odličan bend, NORD. Četveročlani bend čine: Mihael Prosen (glavni vokal, bas gitara; ex-Father), Vedran Vučković (gitara; ex-Unlogic Skill), Tino Morgan (bubnjevi) te Ivan Jović (gitara). Album sadrži samo osam pjesama, ali tih osam pjesama pokazuje kvalitetu i kreativnost benda.

Jedna od dužih pjesama, petominutna ”Lo-hi”, koja baš fino otvara album. Postupno dižući tempo, dodavanje novih instrumenata i te finalni dio pjesme koji je, naravno, žestok, samo potvrđuje maloprije navedeno. ”Running Man” i ”Play Restart” nastavljaju album. Obje pjesme, iako slične, različite su u svojoj strukturi. Jedna žešća, druga malo lakša, itd…kao Yin i Yang zapravo. Nadopunjuju se. Iduća ”Shadows” jedna je od, meni osobno, najboljih pjesama na albumu. Od svoje atmosfere, do građenja pjesme gdje se skroz čuje nešto novo, pa do kulminacije pjesme pred kraj s odličnim solom. ”So Alive” i ”Mexico” nastavljaju onaj žestoki dio gdje su se dečki pokazali kao pravi znalci u slaganju harmi na svojim instrumentima. Pred kraj albuma, isto tako jedna od najboljih pjesama (meni) s albuma: ”Killing Me, Killing You”. S laganom akustičnom gitarom, pa nakon ubacivanja cijelog benda, definitivno me osvojila na prvu. Album zatvara ”Remake”, jedna od najjačih pjesama na albumu, zapravo ako ne i najbolja stvar s istog.

Dobra produkcija, odlične pjesme s odličnim riffovima i Mihaelov zanimljiv vokal recept je za odličan album ovoga riječkog benda. Za sve ljubitelje malo žešće glazbe (ne prežestoke, ali malo ”začinjenije”) svakako preporuka za slušanje.

1. Lo-hi
  2. Running Man
  3. Play Restart