Naziv albuma: Lesi se vraća kući

Izdavač: OSA Media

Datum izdanja: 29. ožujka 2017.

Producenti: Franjo Heršak, Matej Emer, Srđan Sekulović Skansi

Žanr: punk rock, indie pop, indie rock

Trajanje: 29:17

S3ngsi su zagrebački indie bend, koji djeluje više od deset godina (točnije 11 godina) na domaćoj, ali i regionalnoj, glazbenoj sceni. Opisivani kao mladi, buntovni, energični, ali i provokativni domaći bend, koji bi se savršeno uklopio u britansku rock scenu, snimili su svoj treći studijski uradak. Nakon singlova ”Lekcija br. 1”, te ”Čarli Šin”, predstavili su svoj novi album krajem ožujka ove godine, u zagrebačkoj Tvornici Kulture. Na prvi pogled imena albuma, ”Lesi se vraća kući”, pomislio sam da ovo ne piše na nešto dobro, ali već na prvo slušanje, svaka pjesma je super sjela.

Album otvara pjesma ”Samo solarno”, kratka i energična pjesma koju nosi ritam sekcija, pogotovo bas gitara, a dok sam ju slušao, kao da sam slušao neku mješavinu Franz Ferdinanda, The White Stripesa i Arctic Monkeysa. Druga stvar na albumu jest singl ”Čarli Šin”, pjesma koju je ekipa iz benda opisala kao veselu, proljetnu pjesmu brzog ritma i dobre duše koja govori o razvratnom sinu koji svojim ponašanjem aludira na poznatog američkog glumca Charlieja Sheena. Iduća pjesma jest isto singl, a to je ”Lekcija br. 1”. Svojim tekstom, ali i glazbom, malo je melankoličnija od prve dvije, ali sadrži interesantne gitarske dionice. ”Da li će te čekati” jest iduća pjesma, pravi punk rock pjesma s odlično uklopljenim back vokalima koji nadopunjuju glavni vokal tijekom pjesme. Na sredini albuma nalazi se ”Ocean”, jedna od boljih pjesama na albumu, upravo zbog tog što se gradi i gradi. Od laganog bubnja na početku, pa kroz refren koji zvuči kao neki stadionski hit Oasisa (npr. Champagne Supernova), definitivno je jedna od boljih, ako ne i najboljih pjesama s albuma.

Drugi dio albuma otvara pjesma ”Preko ramena”, vremenski (uz zadnju pjesmu na albumu) najduža na albumu. Bubanj i električna pjesma uvode u lagani vokal, koji se poslije pretvara u simfoniju distorzije, i tako se izmjenjuje kroz cijelu pjesmu. ”Sunce nam pada” na prvo je slušanje postala osobno najdraža pjesma na albumu. Možda zbog tog što je instrumentalno ”najlakša”, ali svojom atmosferom me je definitivno oduševila. Kao da si pomiješao vokale Bon Ivera, atmosferu Radioheada i instrumental Franz Ferdinanda. Predzadnja pjesma na albumu ima vrlo, neobično ime, a to je Le Kitta velika, pjesma zafrkantskog teksta i ”Axl Rose deranje” kraja. Album zatvara lagana akustična pjesma ”Male stvari”, u kojoj se pri kraju može čuti završni vokalni dio iz završnog dijela pjesme Hey Jude, koju je ekipa iz benda, na svoj način otpjevala.

Sve u svemu, jedan zanimljiv album, na kojem stvarno ima dobrih pjesama i potencijalnih singlova. Produkcijski je odlično napravljen, upravo možda i najviše zbog Skansija koji je, em što surađuje s dosta hrvatskih poznatih izvođača, svoje znanje prenosi i na one malo nezastupljenije domaće bendove. Definitivno preporuka za slušanje svim  ljubiteljima stranih bendova poput Franz Ferdinanda, Editorska, Elbowa, i sl.

1. Samo solarno
  2. Čarli Šin
  3. Lekcija br. 1