Izdavač: Juda Records

Datum izdanja: 11. prosinac 2018.

Producent: Predrag Ćosić

Žanr: Funk, Rock, Blues

Trajanje: 40:20

Jeremiah’s su blues/funk/rock bend koji nam dolazi s naše obale, točnije iz Sv. Filipa i Jakova i Zadra, a iza sebe imaju već veliki broj odsviranih koncerata, ali i nekoliko nagrada.

Od najboljeg mladog benda po izboru Mega Music Awards, zatim pobjede na 22. HGF-u i 9. Croatian Blues Challengeu. Rijetko koji bend na domaćoj sceni može takvo nešto, pa se čovjek zapita zašto je to tako. Nakon najavnog singla ”Moving On”, koji je predstavio album, naredalo se još nekoliko odličnih singlova. Bend koji se upustio u nekoliko žanrova i ukomponirao ih u jednu konceptualnu glazbenu priču. Naime, album je produkcijski podijeljen u dvije glazbene cjeline. Jedna je, za jednu pjesmu veća, a donosi pet pjesma snimljenih u Dark Horse studiju, koji se nalazi u šumovitom dijelu Nashvillea, u američkom Tennesseeju. Razlog snimanja u tom studiju jest pobjeda na 9. Croatian Blues Challengeu. S druge strane, drugi dio albuma jest sniman ”kod kuće”, točnije u filipjanskom kinu, u improviziranim uvjetima. Zanimljivost cijelog albuma jest upravu u načinu snimanja, točnije, svi uživo, odjednom uz malo nadosnimavanje back vokala.

Upravo taj, ”strani dio albuma”, otvara pjesma ”When I”. Energičnog uvoda, ali kasnije umjerenog tempa, s dobro ubačenim back vokalima na pravim mjestima, fino uvodi u ovu glazbenu priču. Na idućoj već imamo malo funk prizvuka i atmosfere, ali ipak temeljena na rocku s malim izmjenama trube i usne harmonike. Još brža nego prethodna jest ”Moving On”, sa sličnim aranžmanima. Malo mračnije i konkretnije blues tematike dolazi s ”Break Of The Day”. Na samoj sredini albuma, onaj inozemno-nešvilski dio albuma završa sa s Little Brains.

Onaj, kako sam već spomenuo, domaći dio albuma, sniman u prostoriji kina u Sv. Filipu i Jakovu, započinje s malo žešćom ”Monkey”, u kojoj su strateški poslagani aranžmani puhačkih instrumenata i električnih gitara. Na ”Vegetation” se opet osjeti sličnost s pjesmom prije ove, no ovaj puta umjesto puhača dominira usna harmonika. Povratak njihovom putovanju u Nashville dolazi pred sam kraj albuma s bluzerskom ”No Food”. Energično-plesna skakalica dolazi na samom kraju, i to u obliku pjesme ”Feeling”.

Ovaj mali konceptualni album, u kombinaciji Sjedinjene Američke Države – Hrvatska, spaja Nashville i Sv. Filip Jakov. Na prvi pogled pomalo čudno, no s obzirom da je album sniman na ta dva mjesta, može se reći da je ovo i internacionalni album s kojim je Jeremiah’s pokazao svoj, do sada, sveukupni autorski rad. Zanimljivi aranžmani, u kojima se kombinirao zvuk puhača (truba i usna harmonika) s klasičnim gitarskim žestom rock zvukom i plesnim funk ritmovima, proizlaze iz žanra progresivnog bluesa, kako ga naziva ekipa iz benda. Svakako preporuka za sve ljubitelje ovog žanra.

1. When I
  2. Moving On
  3. Home