Naziv albuma: Umolomni

Izdavač: Universal

Datum izdanja: 05. listopad 2018.

Producent: Konrad Lovrenčić

Žanr: Pop, Alternative

Trajanje: 41:17

Mixed Up Mary zapravo je bend koji čine bračni par Lovrenčić, točnije Konrad i Ana. S vremena na vrijeme, ovaj bračni par u svoj bend dovodi i još nekoliko članova. Ti članovi su većinom Konradovi kolege iz drugih projekata, kao npr. iz grupe Elemental. Isto tako, na albumu se pojavljuje i sada već neizostavni Igor Pavlica, koji je svakako postao ikona hrvatske moderne glazbe kada je u pitanju truba. Već u startu, sam bend se svojim glazbenim žanrovima može svrstati u isti koštac s domaćim bendovima poput Mangroovea, U pol’ 9 kod Sabe, Nipplepeople i Lollobrigidom, prvenstveno zbog samih pjesama, koje uz bazični element popa, imaju takve sanjive i ambijentalne aranžmane da ih ne možeš prestati slušati. Ime albuma, ”Umolomni”, zapravo je Anina kreacija, upravo zbog njene lektorske struke, u kojoj se poigrala s riječima, pa je tako album dobio jedno vrlo zanimljivo i zvučno ime. Kroz cijeli album se proteže pop zvuk koji ima vrlo zanimljive aranžmane, koji pomalo odstupaju od standarda.

Uvodna pjesma, naslovna ”Umolomni”, jedna je fina pop pjesmica u kojoj se pojavljuje veliki broj sitnih instrumentalnih detalja, da bi slušatelja privukli na prvo slušanje i tako ga zadržale da ostane slušati dalje. Na nju se odmah nadovezuje sporiji i ambijentalniji ”Jan”, prava stvar za kišni jesenski dan. Na redu je i možda, osobno, najbolja pjesma s albuma – ”Zetovska”. Pjesma već kroz prvih par sekundi uvoda, jednostavno iskače od većine pjesama i zapravo je temelj ovog albuma. Za razliku od nje, iduća ”Moja bedra te pamte” svojom mračnijom synthpop glazbom i refrenom koji  otvara još jednu, višu dimenziju melankolije, pogotovo instrumentalni dio između refrena. ”Obračun s mjesecom” možda je jedina pjesma s albuma koja se pomalo i ne uklapa u cijeli album, ali zato na sredini albuma imamo finu electro pop stvar u obliku pjesme ”Daj mi tren”.

Na drugom dijelu albuma, ‘‘Let” bi se instrumentalno savršeno uklopila u neki film, ili možda bolje u neku igru, jer na tren je mirnija, a na drugi tren malo napadna, pa zadržava sve do kraja, i onda ju opet moraš poslušati ponovno. Opuštena ‘‘Zauvijek” prava je ljetna stvar za slušanje u hladu. ‘‘Ako se ne sretnemo danas” svojom melankolijom opet vraća u jesenske noći, pogotovo sa svojim instrumentalnim dijelovima. Pred kraj albuma zapravo su i jedne od najboljih stvari, osim gore spomenute Zetovske. ‘‘Ti si jedno čudo” prava je radiofonična pjesma, kao i posljednja s albuma – ”Ljetna”, koja za razliku od početka albuma, koji je pomalo melankoličan, zvuči totalno pozitivno.

Nakon jednog EP-a, koji je izašao prije tri godine, pravi potez jest svakako evolucija u obliku pravog studijskog albuma, a bračni par Lovrenčić stvarno se predano dao u stvaranje ovih pjesama i poigrao se sa standardnim pop elementima i zakomplicirao ih na ovome albumu. Upravo je to rezultiralo da je Konrad (koji je jedan od trenutno najboljih basista na području Hrvatske) ”krivac” za to da svaka pjesma instrumentalno zvuči maestralno, dok je s druge strane supruga Ana bila do sada skriveni talent za pisanje tekstova i stvaranje melankolično nostalgičnih trenutaka. Album svakako jest jedan od zanimljivih izdanja ove godine i koji će svojim slušateljima ponuditi neke nestandardne stvari.

1. Umolomni
2. Jan
3. Zetovska