Naziv albuma: Young

Datum izdanja: 10. ožujak 2019.

Producent: Mark Markovčić

Žanr: Indie, pop, electronic, rock

Trajanje: 19:04

Broj pjesama: 4

Iz Velike Gorice dolazi mladi i zanimljiv indie rock bend imena Alive, a u tročlanom sastavu: Zvonimir Horvat, Hrvoje Pikl te Alen Mujkić. Novo ime na domaćoj alternativnoj sceni predstavlja se s EP-em imena ”Young” na kojem se nalazi četiri pjesme. Kroz dvadesetak minuta indie rock glazbe, na koju se nadovezuje mnoštvo elektronike, može se poslušati nešto što je vrlo poznato vani, ali ne toliko kao kod nas – onaj drugačiji i mirniji smjer glazbe koji se temelji na ambijentalnosti zvukova instrumenata i tekstovima na engleskom jeziku.

Sve počinje s ”Don’t Ask Why”, koja već od samog uvoda pokazuje kako bi se ovakva pjesma savršeno uklopila u međunarodne indie playliste i dala mogućnost da veći broj slušatelja čuje za ovaj bend. Poluplesni ritam, lagane ritam gitare te odlično posložen aranžman odmah daje do znanja da je pjesma singl i da sjeda slušatelju na prvu. Odmah poslije, vremenski najduža – ‘‘Young”. Ritmički lakša, ali nabijena atmosferom i savršeno uklopljenim back vokalima. Klavirska ‘‘Fairy”, sljedeća je na redu. Pomalo nostalgične atmosfere, fino bi se uklopila u neku noćnu indie playlistu. Za sam kraj EP-a, dolazimo do pjesme ”Break”, kroz koju je pomalo i provučena suptilna psihodelija, ali je isto tako i jedina gitarski nabrijana stvar, koja se iz minute u minutu gradi, gdje pred sam kraj električne gitare zaokružuju cijeli album i stavljaju točku na i.

Ugodno iznenađen, bez ikakvih mana na svim pjesmama s EP-a, mislim da bi svakako bilo dobro da bend dobije svoj dio na domaćoj sceni, da se što bolje predstavi široj alternativnoj sceni. Uigrani glazbeni trojac iz Velike Gorice svakako treba što prije izbaciti još novog materijala, jer ovo što je EP ”Young” pokazao jest to da je domaća scena dobila još jedan odličan bend.

1. Don’t Ask Why
  2. Young
  3. Fairy