Naziv albuma: Srce

Datum izdanja: 02. studenog 2018.

Producent: Mangroove, Zvonimir Dusper Dus

Žanr: Soul, Psychedelic, Electro Pop

Trajanje: 01:13:17

Broj pjesama: 16

Očito je ova 2018. godina plodosnosna što se tiče odličnih i kvalitetnih izdanja, jer skoro pa svaki mjesec izađe potencijalni ”jedan od albuma godine”. Među njih se svakako može svrstati i najnovije, četvrto studijsko izdanje zagrebačke grupe Mangroove, album ”Srce”. Bogato studijsko izdanje ispunjeno je instrumentalima, vokalnim pjesmama, ali i s nekoliko remixa koji su se pronašli na kraju samog albuma. Kreativni dvojac, kojeg čine Toni Starešinić i Željka Veverec i ovoga je puta slušateljima pokazao svoju kreativnost i donio odličan set pjesama koje zapravo možeš svrstati u čisti urbani pop s malim daškom strane dance glazbe osamdesetih, ali naravno, u jednom sasvim boljem obliku. Kako sam i spomenuo, na albumu se nalaze i remixi. Yakka, Adrea Ljekaj i Cortex Team, dali su sasvim jednu drugačiju dimenziju pjesmama, pogotovo Yakka sa Sanjala Sam Ljubav remixom, koji te jednostavno vrati u ljeto i sanjarenje na pješčanim plažama.

Uvodna, točnije instrumentalna ”Atrium”, savršeno donosi samu atmosferu albuma, pa ju jednostavno moraš preslušati i opet i opet. Na nju se odmah veže ”Tvoja”, u kojoj napokon čujemo Željkin vokal, koji je isprepleten zajedno s bubnjem i klavirom, koji nose cijelu pjesmu. Zabavno-plesna  ”Sanjala Sam Ljubav” jednostavno te tjera na ples, a kroz pjesmu se može osjetiti kao da ju pjeva neka domaća glazbena diva, tipa Josipa Lisac, koja je zapravo imala suradnju s Mangrooveom, pa se može reći da je Željkin vokal sve više i više nekako ”u rodu” s Josipinim. Dolazimo do prve suradnje na albumu. ”Ljubavi Ni Za Lijek” je stvar na kojoj se pojavljuje Mirela Remi Priselac iz grupe Elemental. Pjesma se našla kao singl, kroz kojeg se proteže tekst o ljubavnom lomu i nestanku ljubavi, bio je mali zakorak Mangroovea u hip-hop vode.

”Ljeto Bez Nas” je savršeni nastavak prošle pjesme, ali i instrumentalno je evoluirala u finu dance stvar koja te tjera na njihanje. Reklo bi se, ”svjetski a naše’. Iduća jest ”Laka Sam”, koja svojim uvodom kao da je ispala iz neke arcade igrice iz osamdesetih godina prošlog stoljeća. Kroz cijelu pjesmu zrači psihodelija, a najviše s pojavom flaute koju je odsvirao Leo Beslać, dajući pjesmi pravi trippy osjećaj. Na nju se odmah nadovezuje instrumentalni ”Intravenozni Roller-Coaster”. ”Nešto Veće Od Nas” mi je možda jedino malo teže sjela od svih ostalih pjesama s albuma, ali je zato odmah iduća ”Dvoje” popravila sva očekivanja i ugodno iznenadila. Zasigurno najbolja pjesma jest na albumu jest naslovna ‘‘Srce’‘. Vremenski najduža na albumu, donijela je jedno pravo ambijentalno i psihodelično putovanje kojem se jednostavno prepustiš i ne želiš da pjesmi dođe kraj. ”Azimut Theme” još jedan je instrumental i savršeno je uklopljen nakon nekoliko vokalnih pjesama. Dolazimo i do posljednje, službene, pjesme s albuma – ”Nada”. Dreamy pop omotan s jazz elementima savršeno je završio i kompletirao album. Ostatak albuma jesu: ”Preludij” (Andera Ljekaj Remix), ”Tvoja” (Cortex Team Remix), ”Sanjala Sam Ljubav” (Yakka Summer Dream Remix) te ”Laka Sam” s albuma, ali ovaj puta u Producers Cut verziji.

Od prve do zadnje sekunde, album se svakako svrstava u jedan od najkvalitetnijih albuma 2018. godine, koja je stvarno ove godine donijela jako jako jako puno genijalnih domaćih studijskih izdanja. U glazbenom smislu riječi, album ima veliki broj miješanja glazbenih žanrova, što zapravo pokazuje kreativnu genijalnost dvojca Starešinić-Veverec, ali i veliki broj pjesama koje odmah ulaze u uho. Nema se tu puno za komplicirati stvari, jer hrvatski je pop svakako dobio jedan odličan album u kojem svaka pjesma za sebe priča jednu posebnu, urbanu, priču koju samo vrtiš na repeat. I opet. I opet. Svakako preporuka za slušanje!

1. Atrium
  2. Tvoja
  3. Sanjala sam ljubav