Datum izdanja: 09. kolovoza 2018.

Producent: Mark Mrakovčić

Žanr: punk / galopirajući RnR

Trajanje: 00:11:37

Broj pjesama: 5

Punk je itekako živ! Punk je, štoviše, strahovito poetičan! A dokaz tome je novo EP izdanje zagrebačkog punk sastava Kurve.

Vau! Kao čovjek koji obožava poeziju i liriku u pjesmama, moram priznati da je izdanje stvarno impresivno. I pišem to ovako laički jer poezija uvijek mora biti poezija i živim u uvjerenju kako ju se ne treba „razapinjati“ s beskonačnim opisima i analizama u smislu „što je pjesnik htio reći“. Slušajući izdanje koje je tako kratko, a tako eksplozivno, ono u sebi sadrži jednostavno, a opet u trenucima kompleksno. Sadrži punk. Sadrži iskrenost. Sadrži dosljednost i žestinu, a uz sve to sadrži jedno novo dizanje letvice u svijetu punk glazbe.

Pravi EP u svojoj srži i postojanju. Pet pjesama u kojima su izrečene čitave knjige o nama samima, ali i cijelom čovječanstvu. U kojima je istina ona sirova, kakva treba biti, pljunuta nama svima u oči besramno da nam pokaže tko smo i što smo u suštini. Tekstovi u kojima sitnica povlači veće pitanje i traje taman toliko da počneš malo razmišljati o tome i već te baca u novu stvar. Svaka stvar cca dvije minute, pankerska minutaža, masne rifčine na gitarama, tupa tupa bubanj i galopiranje, ma fantazija. Započinje sve s pjesmom koja dijeli ime albuma, Na Obali Sreće, i galop ne prestaje sve dok se situacija mrvicu ne smiri na zadnjoj Male Pobjede. Oni Su Krivi Za Sve, Ispovijed i Praznina ono je što urla između. Em što je prošlo šest godina od zadnjeg izdanja, em što su se, pretpostavljam, već svi lagano počeli zapitivati što je s Kurvama, em što se to svo čekanje na kraju jebački isplatilo.

Vito, Gradski, Šabo, Srka i Gagotron usvirana je ekipa do jaja i iako ih nema baš često u medijima niti igdje, udaraju taj punk iz sve snage. Za interesantan vaporwave cover albuma zaslužan je Toni Plutonij, a sve je snimao, miksao i producirao Mark Mrakovčić.

Zato pođimo svi na ispovijed kod Kurvi. Nemaju nam puno toga za ponudit, ali naštimano na dovoljno – sve je u ovih pet pjesama stalo. Kratko, zajebano, iskreno i pucanj u glavu koji itekako prija i dobro dođe u životu. A taman fino paše i to što je kratko jer živimo u dobu nekoncentracije gdje sve brzo leti pred očima i informacije bombardiraju sa svih strana. Pa kad je već sve tako brzo i prolazno, ovaj album taman dobro dođe da cijelom nezainteresiranom puku u desetak minuta kaže pozamašnu dozu istine. A onda, naravno, nek nastave svi zujati nezainteresirano i slaviti poraze. Al’, kako Kurve kažu, treba i to znati.

1. Na Obali Sreće
  2. Oni Su Krivi Za Sve
  3. Ispovijed