Naziv albuma: Dolphin And Whale Watching Part One

Datum izdanja: 25. ožujka 2018.

Producent: Borna Mijolović

Žanr: Rock, indie pop, pop rock

Trajanje: 11:05

Broj pjesama: 4

Paul the Walrus dolazi iz Zagreba, novi su, sviraju pop rock i osvajaju na prvu. Projekt Borne Mijolovića, koji je sam pisao, snimao i izvodio pjesme, te ih i producirao, nadopunio se i kompletirao s još tri glazbenika – Miro Kadijević (ritam gitara, prateći vokali); Martin Trgovec Greif (bubnjevi i prateći vokali) te Branimir Kuruc (bas gitara). Na tragovima šezdesetih (The Beatles, The Beach Boys), ali i nešto modernijeg zvuka (The Fratellis), dolazi nam mali albumčić od samo četiri pjesme koji traje nepunih 15 minuta. No, to ne znači da nisu kvalitetne, nego upravo suprotno – ne možeš ih prestati preslušavati.

Ovo kratko glazbeno putovanje kroz album počinje sa singlom ”Not So Sweet”. Brzog, plesnog ritma i pratećih vokala na strateškim mjestima kroz pjesmu jednostavno te odmah vrati u pop rock fazu šezdesetih i prvu fazu Beatlesa, pa kroz nekoliko preslušavanja može se osjetiti savršeno uklapanje starijeg rocka s novijim produkcijskim zvukom. Odmah poslije kreće ”1940”. Pozitivna tema na bas gitari u uvodu i lagano ubacivanje ostatka benda poslije odmah donosi osmijeh na lice. Isto tako, i struktura pjesme podsjeća na prvu fazu Beatlesa. Vidi se da Borna zna složiti finu progresiju akorda, tj. da savršeno poznaje harmoniju. Slične atmosfere, kao i prva na albumu, ima zanimljiv instrumentalni dio pred kraj. Iduća je ”Jack The Ripper”. Nešto mračnije atmosfere, na glazbenim temeljima glazbe šezdesetih i ranih sedamdesetih, donosi vrlo zanimljive instrumentalne dionice. No, pravi dragulj dolazi na kraju. ”Miss Milton”, sa svojim umjerenim tempom, višeglasjem, savršeno zatvara album. Treba svakako spomenuti puhače pred kraj pjesme koji podignu sve na nekako viši, svečaniji dio.

Nakon prvog, ali i kasnijih preslušavanja, ne može se poreći da je Borna svoje glazbene uzore pronašao u The Beatlesima. No, izvukao je ono najbolje iz njihove prve, pop rock faze, i dao jedan fini moderni štih svakoj od ove četiri pjesme. Vremenski je album možda malo prekratak, i tu je možda jedina zamjerka u cijeloj priči. No, kad kreneš slušati, ovaj album, savršeno dođe da popravi raspoloženje kad si na pauzi na poslu ili dok se šetaš gradom. Vrlo obećavajući početak i uvjeren sam da će ”Walrusi” donijeti još albuma sličnih, ali možda i boljih od ovoga.

1. Not So Sweet
  2. 1940
  3. Jack The Ripper