Naziv albuma: Igre čuda u zemlji bluda

Izdavač: Juda Records

Datum izdanja: 18. studenog 2017.

Žanr: psychodelic / punk rock

Trajanje: 00:20:08

Broj pjesama: 5

Nakon prošlogodišnjeg studijskog albuma Mačak u prizmama, splitski psihodelični punk rock bend eto vraća se s novim izdanjem – ovoga puta u nešto kraćem štihu, ali nimalo pasivnijem niti slabijem. Ekipa je to od nekoliko frendova koja se okupila oko glazbe i koja uživa u tome što rade, a to se čuje kroz svaku novoobjavljenu pjesmu.

Igre čuda u zemlji bluda, za razliku od svog prethodnika, akustično je izdanje koje je obilato psihodelijom i liričkim buntom i da – ne biste vjerovali kako psihodelija u nekim akustičnim stvarima može zvučati tako dobro. Kroz pet pjesama, s koliko nas izdanje časti, prolazi se kroz teme poput bitka i postojanja u svemiru, čovjekove pasivnosti, nezainteresiranosti, ljudske pakosti, pohlepe i svih ostalih mana koje nas čine onima što jesmo – ljudima – a opet s druge strane dotiče se i endemskih čovjekolikih vrsta koje se mogu vidjeti samo po disko klubovima tijekom vikenda. Sve to kroz pet pjesama u ambijentu koji na trenutke zvuči kao da je snimano u nečijoj dnevnoj sobi uz asortiman alkoholnih pića na domaćinovom stolu, pune pepeljare i prigušenu televiziju u pozadini – što daje cijeloj priči još bolji ton.

A još boljem tonu pridonijela je i Hana Malenica, koja je svojim ženskim vokalom pojačala efektivnost i osjećaj psihodeličnog izričaja u ponekim stvarima poput Svemir nam se ruga. EP ne samo da je pankersko – psihodelični izričaj bunta, već i cjelokupni opus izdanja naveliko graniči s etno izričajima – pogotovo se takav dojam može steći u pjesmama Ringišpil i Svemir nam se ruga. Tako me u ponekim trenucima vuče na Mačka u prizmama, u ponekim na M.O.R.T., a u ponekim etno trenucima tu je i Kries.

Sve u svemu, vrlo zanimljivo izdanje koje u samo dvadeset minuta, koliko traje, tjera slušatelja da želi još, a s obzirom kako je bend najavio da s ovim EP izdanjem najavljuju nadolazeći album – bit će to zasigurno jako lijepa priča. eto je jednostavan bend koji ne žudi za ničim, a opet tako buntovan i promijeni naklonjen i da ih se malo više sluša, kao i većinu bendova na ovome svijetu, i poruke koje svi oni nose, svijet bi bio puno ljepše mjesto. Ovako je valjda svima zabavnije pa pasivnost kod nas nije nužnost nego izbor. Igre čuda u zemlji bluda svuda su oko nas.

1. Mali princ
  2. Svemir nam se ruga
  3. Bunkeri