Izdavač: Samostalno (preko Bandcampa)

Datum izdanja: 2.6.2017.

Producent: Marko Živanović, Roman Arsafes

Žanr: alternative, ambient metal

Trajanje: 21:28

Broj pjesama: 5

Stigao nam je i drugi službeni materijal beogradske alternativne metal grupe Face Off, a album je nasljednik singla ‘Lush’ iz 2014. godine kojim je bend najavio drugačiji pravac. Od prethodnih stvari, također imaju album prvijenac ‘The Colour Of Rain’ iz 2013. godine. Drugi album, odnosno EP od pet pjesama naziva ‘Massive’ sniman je u Devotion Studios u Beogradu od strane Marka Živanovića, a mixan je i masteriziran u Moskvi u Arsafes Records pod palicom Romana Arsafesa.

Face Off bio je prilično jedinstvena pojava na srpskoj metal sceni, a s drugim albumom dodatno potvrđuju taj status s odličnim kompozicijama, interesantnim aranžmanima i vrlo dobrom produkcijom. Ovo je EP od pet sanjivih pjesama koje su prošarane raznim oblicima metala i rocka, a ‘doomerskija’ atmosfera za razliku od prošlog materijala daje dodatni štimung melankoličnosti i sanjivosti pjesama.

Isto tako, na momente se mogao čuti sličan prizvuk kao na EP-ju ‘Kocytean’ švedske grupe Katatonia, a i taj dream vokal odlične Marije Kovačević neodoljivo podsjeća na Mazzy Star, naravno, u daleko žešćoj verziji cjelokupnog zvuka. U grupi su još i Stefan Vitasović na gitarama, Stanislav Stanojević na basu i Zoltan Simon na bubnjevima. Riječ je o uigranoj ekipi koja nam je svoju ljubav prema određenom žanru uspjela dočarati na ovom albumu, tako da ni u kojem trenutku nisam osjetio prenemaganje ili povlađivanje određenoj žanrovskoj masi.

Album otvara istoimena pjesma Massive, masivna stvar s teškim distorzijama i moćnim riffovima, no u globalu, riječ je o laganijoj pjesmi po tempu, kakav je ustvari i cijeli album. Cijeli album prošaran je melankolijom, molom i laganijim tempom, pa je tako i Retouching, već spomenuta pjesma za space survival igru, idealna za zamisliti se kako lutate prostranstvima svemira. Slično je i sa trećom Code White, koja pravi otklon po tematici, ali ne i po atmosferi, a sadrži u sebi upečatljive efekte i pamtljivost melodije. Lynx Purr sada već potvrđuje kako je ovdje riječ o sanjarskom albumu, iako je među agresivnijim stvarima, a Water kao idealna stvar za završetak ovog kratkog poglavlja u karijeri benda dodatno potvrđuje činjenicu da se album treba više puta preslušavati kako bi sjeo, prožvakao se i pomno upio.

Kaže bend kako ovaj album najavljuje više konceptualnih izdanja koji će izaći u skorijoj budućnosti, mene iskreno zanima o čemu bi mogla biti riječ, a po ovom što sam dosad čuo, rekao bih da nikako neće biti razočaravajuće. EP ‘Massive’ jedan je zreo materijal mlade grupe, dostojan da bude među vrhovima ovogodišnjih srpskih metal izdanja.

1. Massive
  2. Retouching
  3. Code White