Naziv albuma: Tragovi

Godina izdanja: travanj, 2015.

Producent: Mark Mrakovčić

Žanr: pop-rock

Trajanje: 00:33:46

Tko se krije iza imena Queen of Sabe? Sabina Herman, na svu sreću, još jedna mlada glazbena nada koja svojim osvježavajućim glasom, tekstovima i melodijama obogaćuje hrvatsku glazbenu scenu. Kako i kada započinje njezina priča? Mlada i talentirana kantautorica, iako je od ranih godina povezana sa glazbom i 2007. godine objavljuje demo izdanje, EP Laps na engleskom jeziku, šira javnost ju polagano otkriva i upoznaje od 2010. godine kada njezina pjesma Mr. Fool odnosi pobjedu na jednom zagrebačkom demo-natječaju i sve što se može reći je: „Povijest je napisana“. Karijeru koja ide u pozitivnom smjeru počinje graditi samostalnim koncertima uz pratnju stalnog gitariste Nevena Krčmareka, a u tome joj potpomaže i stvaranje autorskog materijala, prvotno na engleskom jeziku, a od 2013. godine kada je objavila prvi singl i spot Tragovi okušava se i u pisanju na hrvatskom jeziku u čemu se također odlično snašla, toliko dobro da je svoj debitantski album koji je izašao ove godine 10. travnja nazvala ni više ni manje nego Tragovi. Na kakve nas to tragove u svojim pjesmama upućuje Queen of Sabe otkrit ćemo vam u nastavku recenzije.

Album započinje kraćim, misteriozno uzbuđujućim introm koji ga postepeno budi i pretapa u devet kvalitetnih pjesama na hrvatskom jeziku koje su djelo same autorice, a što se tiče glazbe i aranžmana surađuje sa Markom Mrakovčićem koji je zadužen i za produkciju albuma. Svaka pjesma priča za sebe, osjeti se pero osobe koja je sazrela, ali koju i dalje muče određena pitanja i odgovori. Većina pjesama ispunjena je ozbiljnijom tematikom i malom dozom nostalgije u kojima se kantautorica bavi društvenim i egzistencijalnim pitanjima, problematikom neispunjenih snova i odnosa kojima si nepotrebno punimo glave i živote. Tekstove pjesama Tragovi, Sama, Sjene, Nismo bogovi zaokružuje energični pop-rock ritam koji se na refrenu najžešće otkriva, a u pjesmama Lica, Ponovno  i  Crni mjesec, što se tiče našega osobnog primjera, upravo taj ritam odbacuje povremenu uspavanost i sumnju te vas potpuno pridobiva da se „repeat“ okreće iznova i iznova. Pjesmu Nikada sa simpatičnom melodijom i milim glasom bismo smjestili u laganiji, sanjarski štih.

Album također krije i nešto vedriju, može se reći lepršaviju stranu u pjesmi Nebo iznad krovova koju je izvođačica posvetila svojoj kćeri Tari. Tekst je ispunjen toplim emocijama uz  pratnju polaganog ritma gitare te klavira što donosi dašak sjetnog ugođaja.

S užitkom recenziramo ovakve albume, koji cijelim tijekom uspijevaju ostati nerazvodnjeni zbog pravilno isplanirane promjene dinamike i tempa koje Queen of Sabe vješto kontrolira svojim glasovnim sposobnostima. Queen of Sabe možemo poručiti da je talentirana kantautorica koja zna kako razoružati publiku i izazvati u njima različite osjećaje. Poželjet ćemo joj sreću, a nama ostaje iščekivanje novoga albuma!

1. Intro

2. Tragovi

3. Sama