Naziv albuma: O Kuku$ima se ne raspravlja
Izdavač: X
Godina izdanja: 2015.
Žanr: Trap/Rap
Produkcija: Def Kluny / Tr33z / Dazed Out
Trajanje: 29:21
Ako je netko produktivan u posljednje vrijeme, onda je to definitivno ekipa iz Kuku$ klana. U vrijeme pisanja ove recenzije (dakle otprilike neka dva tjedna nakon izlaska samog mixtapea), momci iz Kuku$a su izdali još jedan mixtape imena Gamechanger u suradnji sa grupom Shira Rodbina kojeg ćemo također recenzirati u dogledno vrijeme, no ruku na srce, drago mi je što se nisam uhvatio recenzije ovog albuma prije izlaska Gamechangera, jer tek sada mogu zaključiti da je ‘O Kuku$ima se ne raspravlja‘ bolji EP nego što mi se prvotno učinilo.
U produkciji već provjerene braće Tr33z, Def Klunyja i Dazed Outa, stiglo nam je devet pjesama koje će se na kraju pokazati dostojnim nasljednikom FLEXIKONA. Album počinje sa pjesmom Kmice čija tema, odnosno subjekt radnje se ne treba posebno predstavljati. Ono što će slušatelji odmah na početku zamijetiti je korištenje auto-tunea pri refrenima, što će zasigurno većina publike primiti sa blago kiselom grimasom. No s obzirom na ono što ćete čuti u Gamechangeru, ovo je sasvim blaga količina automatizirane modifikacije glasa. Prva zamjetno odlična stvar na mixtapeu je Nemrem izgubit u kojoj gostuje Žugi, najbolji MC 2014. godine te njihov bliski prijatelj iz bratske im grupe High5. Goca R.I.P. i Hilj$on Mandela su također na visini zadatka tako da je ovo stvar koja zaista odskače u prvoj polovici albuma.
Iduća stvar na albumu se zove 36. Naravno, radi se o zaštitnom broju Kuku$a, kako priča kaže, 33 dana nakon osnutka klana Goca umire te se vraća na 36. dan i tada se počinju snimati stvari. A kako kažu Goca i Hilj$on, broj 36 im je ionako utkan u razne sfere života. Na idućoj traci Moja aura gostuje Doktor Bolest, momak iz 40industry ekipe koji je također zadnje vrijeme aktivan i u svojoj solo karijeri.
‘Mi smo Kuku$ klan, nemoj nam srat, nismo Nered i Stoka, al’ smo spremni za rat’ lajn je koji definitivno najbolje opisuje iduću pjesmu Kaos. Hladni, čest gost kod Kuku$a pojavljuje se na idućoj pjesmi Spartanac zajedno sa Žugijem, prema vox populiju, ova stvar glasi kao najbolja na albumu. Od gostiju još se tu pojavljuje i Vuk Oreb iz Kiše Metaka na Tetris, predzadnjoj stvari albuma.
Više od pola godine je prošlo od izlaska FLEXIKONA te možemo reći kako novi mixtape Kuku$a nije razočarao, nećemo sad reći da smo oduševljeni i proglasiti ga za album godine, ali definitivno je do neke mjere ispunio očekivanja postavljena zaista kvalitetnim prvim albumom. Kuku$i su trenutno zaposlena ekipa, puno stvaraju, puno nastupaju, a ono što im mi možemo poželjeti je naravno puno parice koju toliko vole te kreativne inspiracije za stvari na koje ćemo sa užitkom flexati.
60%
60%
  • 6