Naziv albuma: Majke u Tvornici
Godina izdanja: 2013.
Žanr: rock
Broj singlova: 45
Recenziju bih započeo s citatom Ivora Fuke (Lupiga.com) – “Povratnički koncert započeo je hitom “Svaku noć i svaki dan” s njihovog albuma prvijenca “Razum i bezumlje” i već je tada postalo jasno da Majke vjerojatno zvuče bolje nego ikada do sada”. Taj citat definitivno najbolje opisuje Majke kao bend u 2007. godini, taman u periodu ponovnog okupljanja dvije najvažnije karike benda, Bareta i Čalića, koje bi mogao sad opisivati kao hrvatsku verziju Jaggera i Richardsa, ali radije ne bih. Radije bih pričao o tome kako je ovo izdanje uvjerljivo najbolje live izdanje Majki, mješavina “Života uživo” i “Unpluggeda” s tim da je izostala loša snimka s prvog i unplugged koncert s drugog spomenutog. Majke baš onakve kakve bi trebale i biti, beskompromisne, bez šminke, ustvari bez ičega osim rock’n’rolla i čiste energije.
 Ovaj live, u izdanju Croatia Recordsa, se snimao na koncertu 9.3.2007. u Tvornici, koncert je bio u organizaciji Igora Bolteka, a na bini su bili Goran Bare, Zoran Čalić (gitara), Alen Tibljaš (bubanj), Nedjeljko Ivković – Kilmister (bas), Kruno Domaćinović (gitara), Danko Krznarić (klavijature). Koncert je otvorila stvar “Svaku noć i svaki dan” i od te stvari do kraja nema odmora, odlična svirka benda, Baretov vokal začuđujuće čist (i ne bih čak ni rekao da je to neki produkcijski trik), i kao i uvijek, suradnja Bareta i publike uvijek maestralna, pohvale tehničkom osoblju koje se potrudilo oko dijelova gdje publika pjeva umjesto vokala. Na tom koncertu su svirali šaroliko, bilo je stvari sa svakog dotadašnjeg izdanja. Moji favoriti sa CD izdanja bi bili “Budi ponosan” i “Ja sam budućnost” jer se nekako čini da je cijela ta harmonija publike i benda te atmosfera uopće došla do vrhunca u tim pjesmama. Našli su se tu i hitovi poput “A ti još plačeš”, “89’”(isto jedna od boljih izvedbi na albumu), “Fantastična vatra”, “Zbunjen i ošamućen”. Na DVD izdanju su, ako se ne varam, izašle sve pjesme na koncertu tako da je samo sa audio snimke teško opisati što se sve dogodilo i kakav je bio štimung no sam cover albuma može nam objasniti neke stvari.
Sve u svemu, odličan live album, odličan bend, odlična svirka, ispada kao da se nešto ulizujem, ali što da kažem kad je sve vrhunski odrađeno . Topla preporuka svakom obožavatelju Majki, rock’n’rolla, live nastupa i krvavog Bareta. Dodao bih još to da je onaj koncert u Osijeku prije godinu dana bio bijedna slika ovog koncerta. Bez obzira što u Tvornici nisam bio, sa sigurnošću to tvrdim.
95%
95%
  • 9.5