Kao što svemu dođe kraj, tako je bio slučaj i sa Terraneom. Ugledni šibenski festival je posljednjeg dana svog odvijanja na lokaciji bivše vojarne ‘Bribirski knezovi’ bio možda i najispunjeniji, a svi prisutni trebali bi biti oduševljeni kako posljednjim danom tako i cjelokupnim festivalom kojem ni mi (bez cjepidlačenja) ne bismo uspjeli naći uočljivije mane. Festivalska lokacija tijekom cijele  noći vrvjela je od brojnih gostiju a tako je bilo i na drugim pozornicama tokom dana.

Najranije je sa glazbenim programom otpočela pozornica na plaži, Terraneo beach stage. Prema rasporedu na njoj su u zadanim satnicama nastupali:
Mr. Mehikano 12,00
DJ Raid 13,15
Krunch It! 14,30
DJ Rea 15,45
Kodin 16,45
Za razliku od dana ranije, Party boat nije uplovio na krstarenje radi nepoznatog razloga, vjerojatno najavljenih vremenskih neprilika. Na njemu je prema rasporedu znatiželjnike trebao zabavljati Rob Garza iz Thievery Corporationa, koje je u četvrtak imao nastup na Terra stageu, i prijatelji.

Također, ranije nego na glavnim stageovima ranije je počelo s programom i na Akustika stageu unutar kampa. Nastupali su:
Melita Sabljo 17,30
Auguste 18,30
Miki Solus & Neprijatelji 19,30

Sa aktivnostima se na Terra i Aqua stageu počelo nedugo nakon otvaranja festivalskog ulaza, u oko 18h.

Straight Mickey And The Boyz ( Aqua stage – 18,15 )

Mladi rokeri iz Beograda nastupili su u najnepoželjnijem terminu, pred jako malo ljudi, ali unatoč tome momci su bili izrazito eksplozivni i energični na stageu.

Cloud Nothings ( Terra stage – 19,00)

Indie rokeri iz Clevelanda također nisu imali previše posjetitelja, ali svakako vrijedi pohvaliti respektabilnu izvedbu pjesama sa njihova tri studijska albuma.

Svi na Pod ( Aqua stage – 19,45 )

Zanimljivi revolucionari iz Srbije, okupljeni oko jedinstvene ideje, ignoriraju definiciju benda te se predstavljaju kao družina koja i je i nije bend. Nastup su održali na sekundarnom stageu pred sve većim brojem okupljenih.

The Cribs ( Terra stage – 20,45 )

Četveročlani britanski novovalni rokeri također su bili iznimno dobri i publici prihvatljivi, doživljavaju sve veći komercijalni uspjeh i nastupaju na sve poznatijim festivalima, što je i publika na Terraneu znala cijeniti i nagraditi.

The Bots ( Aqua stage – 21,45 )

Jedan jako zanimljiv nastup održala su dvojica braće, Mikaiah i Anaiah Len, okupljeni pod imenom The Bots. Simpatični dječaci dolaze nam iz Kalifornije, predstavljaju se kao rokeri, a postali su poznati po brzom ritmu sviranja bubnjeva, oštroj melodiji i radikalnom prijelazu u pjesmama te su kao takvi svakako bili zanimljivi posjetiteljima koji su popratili njihov nastup.

Aloe Blacc ( Terra stage – 22,30 )

U 22,30 na glavnom stageu red na svoj performans imao je poznati američki kantautor, soul i hip-hop umjetnik Aloe Blacc i njegova instrumentalna pratnja. Elegantno odjeven, šarmantan i veseo pjevajući svoja manje poznata djela uspjevao je zadržati publiku sve do pred kraj nastupa kada su ljudi počeli polako napuštati Terra stage. Kao šlag na kraju, Aloe izvodi svoj planetarno popularan hit ‘I need a dollar’ koji ga je ‘izbacio’ na glazbeni zemljovid svijeta te popraćen poklicima mnogobrojne publike privodi svoj nastup kraju.

My Buddy Moose ( Aqua stage – 23,30 )

Momci iz Rijeke, inače izvođači na prvom Terraneu, poznati po činjenici da pjevaju na engleskom jeziku, bili su jako dobri i u petak te su jasno pokazali značenje ‘power popa’ srčanom izvedbom i pritom publici dokazali kako mnogi renomirani svjetski glazbenici koji sipaju hvalospjeve na njihova tri studijska albuma nimalo ne griješe.

Wu Tang Clan ( Terra stage – 00,30 )

Kao što je bilo i očekivano još od datuma objave njihovog nastupa na ovogodišnjem Terraneu, američki hip-hoperi iz Wu Tang Clana bili su prava poslastica i mamac za publiku. Od ponoći publika se već počela koncentrirati u prvim redovima, a napetost se mogla osjetiti u zraku sve do početka njihovog nastupa u otprilike 00,45, kada je Terra stage bio u potpunosti ispunjen. Prvi je pred okupljene izašao DJ Allah Mathematics, koji je svojim atraktivnim ‘scratchanjem’ animirao publiku tijekom cijelog koncerta te je čak uspijevao ploču zavrtiti i stopalom. Nakon njega jedan po jedan redom su izlazili (ne navedenim redoslijedom) Method Man, GZA, RZA, Ghostface Killah, Inspectah Deck, Masta Killa, U-God te Cappadonna. Nažalost, iako najavljen, koncert je propustio Raekwon. Spektakl su momci započeli klasikom ‘Bring da Ruckus’ s njihovog legendarnog debitantskog albuma ‘Enter the Wu Tang (36 Chambers)’ a tokom večeri redali su se i drugi singlovi s tog albuma poput ‘Shame on a Nigga’, ‘Clan in da front’, ‘Wu-Tang Clan Ain’t Nuthing ta Fuck Wit’, ‘Method Man’, ‘C.R.E.A.M.’, ‘Tearz’, ali i pjesme s drugih albuma kao što su ‘Triumph’, ‘Visionz’, ‘Reunited’, ‘Gravel pit’ itd. Izvodili su i svoje solo stvari, tako je U-God izveo svoj hit ‘Dat’s Gangsta’, Ghostface Killah je izveo ‘Ice cream’, Method Man je izveo ‘Da Rockwilder’, GZA ‘Liquid Swords’ …
Nakon smrti dotadašnjeg člana Ol’ Dirty Bastarda, popularno ODB-a, 2004. godine, čije su stvari ‘Brooklyn Zoo’, ‘Shimmy Shimmy Ya’, ‘Got your money’ također repali i kome su odali posebnu počast kao na svakom koncertu, njegovu ulogu ‘šoumena’ na bini preuzeo je Method Man koji je u jedan trenutak umjesto Hrvatske pozdravio Srbiju, no ubrzo se ispravio. Svoju odličnu interakciju s publikom nastavio je tražeći od njih da šakama prave slovo W u znak Wu Tanga, skaču u vis više od publike s koncerta u Oslu te još mnogo toga što je publika prihvaćala i sa zadovoljstvom izvodila uz šutke, prolijevanje pića, pjevanje u glas s izvođačima itd. Nakon završetka spektakla, popularni Meth publiku je nagradio preostalim bočicama vode, ručnicima te čak i svojom šiltericom nakon čega se sa ostatkom kolektiva zaputio u backstage. Zaista fantastična izvedba hip-hop legendi u turneji povodom 20 godišnjice postojanja i istovremeno promocije novog albuma ‘A Better Tomorrow’ te se potpisnik ovog teksta, inače veliki pratitelj hip-hopa ispričava radi bilo kakve subjektivnosti.

Darkwood Dub ( Aqua stage – 01,45 )

Jedan od najboljih bendova na srpskoj rock sceni, kombinacijom reggae i dub glazbe publiku su zabavljali nakon Wu Tanga, to jest, započeli su još za vrijeme koncerta od hip-hopera stoga su u početku bili slabije popraćeni od strane publike, no kasnije su se i oni potrudili zadovoljiti ukuse svih prisutnih.

Blond:ish ( Terra stage – 02,45 )

Anastacia i Vivie-Ann, kao ostatak glazbene industrije začarale su i publiku na Terra stageu te svojim DJ umijećem rasplesale posjetitelje i dokazali da stereotipi ne bi trebali postojati. Svaka čast cure!

SevdahBABY ( Aqua stage – 03,30 )

Milan Stanković, producent poznat kao SevdahBABY sa svojim je kompletnim bendom zadovoljio i publiku u Šibeniku te svojim DJ znanjem i remiksiranjem starih ex-yu hitova podsjetio na nekadašnja vremena.

Dubfire ( Terra stage – 04,00 )

U najkasnijem terminu nastupe na Terra stageu ove godine završio je Dubfire, jedan od najpoznatijih tech house DJ-eva današnjice. Posjetiteljima je dokazao zašto je toliko cijenjen u svijetu electro glazbe te da nije slučajni osvajač Grammyja. Ovaj glazbenik u svom opusu glazbenih suradnji ima i kooperacije s velikanima glazbene industrije kao što su The Rolling Stonesi, Madonna, Dido, Sven Vath, Plastikman…stoga je jasno zašto je njegov koncert predstavljao zaseban spektakl u kojem su mnogi uživali unatoč kasnim jutarnjim satima.

Na Red Bull Academy stageu nastupali su u petak:
Jan Klinčl Zero 22,00
Eddy Ramich 00,00
Mad Mats 01,30
Kyodai 03,00
Back to Back closing party 04,30

Na Azimut stageu na tzv. Kino Šiška dayu aktivni su u navedenim satnicama bili:
DJ Yayoilouise & DJ Checkman 21,00
Your Gay Thoughts 22,00
Sea + Air 23,00
New Wawe Syria 00,00
DJ Yayoilouise & DJ Chekman 01,00
N’ Toko 02,00
Incurabili 03,15
DJ Felis Catus & DJ Softskinson 04,00

Ljetovanje stage zabavljali su:
DJ Pips 22,00
Philippe 23,00
Oli Doboli 00,00
Bizzo 02,00
Skelevibes 04,00

I dan kasnije, u subotu, kompletan program nije završio. Na Terraneo beach stageu nastupili su Felipe Simo od 12,00, DJ Zorro u 14,00 te Bass Matters u 16,00.

U klubu Azimut u Šibeniku kasnije navečer koncert su u sklopu festivala odradili Fil Tilen & Tone Tuoro od 22,00. Chew the fat! Croatia je nastupio od 23,00. Joe Ford zabavljao je okupljene od 00,30 pa do 02,00 kada je nastupio Rift Project.

Poštovani čitatelji, od ovogodišnjeg Terranea to bi bilo sve. Ispričavamo se na malom kašnjenju izvještaja zbog problema tehničke prirode i nekvalitetne opremljenosti, nažalost. Potrudili smo se što jasnije prikazivati vam događaje iz Šibenika sa zaista fantastičnog festivala, bez većih organizacijskih propusta, ispunjenog sa brojnim velikim imenima glazbene scene koji su zadovoljili sve posjećene te unatoč nenadanim otkazivanjima i drugim problemima s kojima se se suočavali odgovorni za održavanje festivala, kao ocjenu ovogodišnjem Terraneu dodjeljujemo odličan 5. Nadamo se da smo tamo i dogodine, a dotad nas pratite u standardnim zadaćama, izdanjima, a možda vas dočeka i pokoje iznenađenje. Lijep pozdrav.