Naziv albuma: First Date

Izdavač: AGR Television Records

Datum izdanja: 24. studeni 2017.

Producenti:Janez Križaj, Mladen Srića, Eduardo Reynoso Jr.

Žanr: Bluegrass

Trajanje: 35:35

Sarah & The Romans prvi je hrvatski bend koji njeguje bluegrass izričaj. Upravo ovo čini ovaj bend jednim od pozitivnijih stvari na sceni 2017. godine. U moru akustične glazbe, alternative i popa koji danas većinom prevladava na domaćoj sceni, ovakvo studijsko izdanje pravi je raritet.

Devetoročlani bend, predvođen vokalisticom Sarom Blažić i ostatkom ekipe u kojoj su se spojili razni domaći bendovi (En Face, Molto Cortese, The River Sharks, Alter Ego,…) zvuči perfektno. S albuma je izašlo četiri singla – ”Smoke in The Wind”, ”Sometimes”, ”Tanac’‘ i ”Farewell’‘. Igranje instrumenata osjeti se u svakoj pjesmi – od violine, usne harmonike pa do kontrabasa i ostalih country instrumenata.

Već od prve pjesme na albumu dobiješ dojam da je ljeto (iako je album zapravo izašao krajem studenog). Jednostavno te sam prizvuk bluegrassa povuče na slike i prizore ljeta i ljetnih aktivnosti u glavi. Pogotovo zalaska sunca i svega što se može povezati s Amerikom a da ima veze s countryjem i Divljim Zapadom. Pjevanje na engleskom je veliki plus i otvara više vrata za potencijalnu novu publiku diljem svijeta, pogotovo Amerike. Od brzih pjesama do lakših plesnjaka, svih 11 pjesama jednostavno plove. Sarin vokal se jednostavno ističe i u svakoj pjesmi zvuči svježe i novo, od mirnijih dionica do onih viših.

Sve u svemu, veliki plus za Sarah & The Romans. First Date je stvarno odličan ”prvi spoj” koji svaki slušatelj može imati s njima preslušavajući ovaj album. Ne bih previše izdvajao najbolje pjesme, jer upravo je svaka odlična na svoj način, unikatna za naše podneblje. Jedina zamjerka je što je album izašao u predzimsko vrijeme. Da je izašao na ljeto, bio bi savršena playlista za isto. Nestrpljivo se iščekuju nove stvari.

1. Fly With Me
  2. In My Baby’s Arms
  3. Smoke in the Wind