Naziv albuma: I I I

Izdavač: Independent

Datum izdanja: 29. travanj 2017.

Producenti: One Piece Puzzle

Žanr: hard rock, industrial metal, stoner, electronic

Trajanje: 39:19

Treći studijski uradak grupe One Piece Puzzle I I I, iliti po coveru albuma, tri automatske puške marke Thompson, donosi jedanaest novih pjesama. Četveročlana ekipa, koja je osnovana 2001. godine, iza sebe ima dva studijska uratka, ”13 zlatnih hitova” iz 2009. godine, te ”Obiteljska simfonija” iz 2011. godine. Bend prepoznatljiv po ekspresivnim nastupima punim agresivnosti, kaosa i opscenog, predstavljaju kao jedan od najboljih rock bendova na domaćoj sceni, i to upravo zbog odličnog ženskog vokala.

Album otvara nabrijana i gitarski nabijena pjesma ”Politika”. Naravno, s iskrenim i zanimljivim tekstom koji opisuje njihovu viziju političke situacije u Hrvatskoj. Brzi tempo se iz prve pjesme na albumu prenosi i na drugu, točnije ”Ja Se Smanjujem”. Drugi dio te pjesme je posebno dobar jer, osim što iznenada dođe sporiji dio, elektronički efekti postepeno dižu tempo do finalnog refrena, i to zvuči vrlo efektivno. Iduća pjesma na albumu je ”Zguza u Guzu” i naravno, o čemu drugom govori nego o davanju po guzi/zguza, pojačano masom distorzije gitara kako bi se dobio efekt, hejt fucka, blago rečeno. Napokon dolazi i malo lakša stvar, Magovi Marketinga. Pravi indie tempo, bas koji nosi pjesmu, i odlično ubacivanje sintisajzera kroz određene dijelove pjesme, zapravo daje malo drugačiju viziju benda. Slična je i iduća pjesma, ‘‘Zdrobi Me U Mahu”. S pravim stonerskim uvodom, i postepenim dizanjem tempa, stvar je savršena koncertna pjesma. Odmah sam zamislio masu kosijanera u publici kako headbangaju.

Na sredini albuma nalazi se, naravno, najduža pjesma na albumu, ”Sudar”. Elektronički nabijena pjesma, opisuje kako na TV-u izgleda automobilski (?!) sudar s kamionom, a dojam pojačavaju svi ti silni sintisajzerski efekti. Drugi dio albuma započinje prenabrijano. Metal plus elektronika u pjesmi ”Poljubi me Bubi”, zvuči grandiozno. Iduća pjesma, ”Mama i Tata”, naravno, ima vrlo degutantan tekst kao i Zguza u Guzu. Spomenuti ću samo likove i stvari iz teksta: Mama, tata, baka i dildo. Ostalo je na vama da zamislite što se događa u pjesmi (ili ju jednostavno poslušajte). ”Molim Se Bogu” u sebi sadrži čak i malo narodnih elemenata, upravo zbog tog što tekst govori o, po njima, katastrofalnom stanju hrvatske glazbene scene. Iduća, i predzadnja na albumu, ‘‘Ttns – Patns”, zapravo je instrumental. Nerazumljive vokalne dionice, naravno semplirane i distorzirane, fino se uklapaju uz instrumentalni dio benda. ”Zrak” zatvara album. Po meni, najbolja stvar s albuma. Atmosferična, zanimljivi aranžmani instrumenata, plus neobičan tekst.

Sve u svemu, zanimljiv album. Naravno, tekstualno baš i nije za svakog, s obzirom na tekstove u pjesmama ”Zguza u Guzu” i ”Mama i Tata”, ali općenito kad se sve zbroji i oduzme, jedan solidan hard rock/stoner/eletronički album za poslušati.

1. Politika
  2. Ja Se Smanjujem
  3. Zguza U Guzu