Naziv albuma: All Stars
Producent: Jurica Pađen & Hrvoje Prskalo
Žanr: Instrumental Rock / Blues
Trajanje: 00:39:33
Broj singlova: 12

Napraviti album s instrumentalima u današnje vrijeme i u ovdašnjem podneblju potez je kojega se može napraviti samo ukoliko se ne očekuje gotovo pa nikakav profit ili prodaja. Pogotovo ako niste jedan od ”renomiranih” izvođača koji žare i pale radijskim, televizijskim i ostalim medijima. 59-godišnji Jurica Pađen napravio je drugi put ovaj potez, nakon albuma Žicanje izdanog 2005. godine, također s instrumentalnim skladbama. O Pađenu neću puno duljiti, osim da je njegov renome uistinu pun bogatih iskustava u raznim bendovima, počevši s Grupom 220 pa sve do 4 asa, a tu su se isprepletali i autorski Aerodrom, Azra, Parni valjak, ITD band, Pađen band…svašta se iz njegove glazbene radionice moglo čuti.

Praveći presjek Pađenovih albuma u posljednjih par godina uistinu ne možemo pronaći nečega pozitivnog. Aerodromski Rock@Roll iz 2007. godine na prilično je mlak način uspostavio komunikaciju s kvalitetnom glazbom, a posljednji Aerodromov album Taktika noja iz 2012. godine zabio je posljednji čavao u lijes tog benda. Ponajprije zato što su nakaradni i besmisleni tekstovi obilježili album, a stihove možete i sami čuti na Youtubeu i sličnim mjestima. All Stars je dakle instrumentalni album koji je daleko drugačiji od svih svojih prethodnika, što mi se možda najviše i svidjelo. Jurica Pađen, ako već ne može pokazati ništa na tekstualnoj, itekako može pokazati na glazbenoj strani. Album je poseban i po tome što je ugostio sedmoricu glazbenika koji su također kao i Pađen sudjelovali u antologijskom stvaranju hrvatske scene. Navest ćemo ih kasnije po pjesmama, a nedovoljan trud oko samog izgleda i promocije albuma svakako će ostaviti svoj trag, makar se ovakav album treba promovirati što više jer je rađen na gotovo svjetskoj razini i produkciji.

All Stars je dakle album akustičnih, pretežito električnih gitara i ukulela, blueserskih i pop rock melodija koje su pitke i lako pamtljive, neke od njih kao da ste već mnogo puta čuli, neke su prilično inovativne i zanimljive. Najzanimljiviji gost na albumu svakako je dugogodišnji Pađenov kolega Branimir Johnny Štulić koji je sudjelovao u gotovo pa najboljoj pjesmi Prijateljska vatra, a kojemu je ovo prva suradnja u hrvatskoj diskografiji nakon mnogo godina. Druga zanimljiva realizacija suradnje je ona s Husom Hasanefendićem i pjesmom Mistično putovanje vodenjaka, tako da bi na drugo slušanje mogao staviti te dvije pjesme kao favorite. Grandiozne i lijepe melodije gitare pratimo sve do posljednje dvije skladbe Love Is Blue i Al Dente odsvirane s Mariom Domazetom za koje je napravljen i video spot i koje su automatski i prvi singlovi albuma. Havajska Love is Blue je prelijepa umirujuća skladba prepuna jakih motiva i stvaranja slika, a Al Dente je nešto energičnija kontrastna stvar taman za epilog ovog raznovrsnog putovanja.

Naslovi pjesama u širem omjeru nisu stavljeni bez ikakvog smisla kako je to Pađen nekada i znao raditi, ovdje su, kada slušate skladbe pozorno, dosljedno popraćeni naslovi s jasnim porukama pjesama, pa tako imamo i pjesmu Ponoćna potjera obogaćenu zvukovima sirene i ostalim efektima, Hells Bells sa Zeletom Lipovačom, a i podosta efektivan uvod u album s Massimom u pjesmi Gipsy Love. Massima također možemo čuti u suradnji s Nenom Belanom i Pađenom u pjesmu Kralj u zemlji tulipana, Vedrana Božića u pjesmi Van zakona i Nikšu Bratoša u odličnoj izvedbi Mjesečar.

Kako bi ukratko zaokružili dojam, može se reći kako je Pađen napravio pravu stvar nakon podosta vremena. Još se vidi da se može, ako ne na tekstualnom, barem na sviračkom umijeću raditi i neprestano učiti. A i vidjeti sva ova cijenjena imena i poslušati ih u interesantnim skladbama, zašto ne? Upravo zbog toga album je pun pogodak za mirno preslušavanje nedjeljom popodne, upalite ga i radite druge stvari, ali u više navrata će vam uspjeti privući pozornost.

01. Gipsy Love (feat. Massimo)

02. Prijateljska vatra (feat. Branimir Štulić)

03. Mistično putovanje vodenjaka (feat. Hus Hasanefendić)