Izdavač: x

Godina izdanja: 2013.

Žanr: Punk / Dance / Pop

Trajanje: 32:14

Broj singlova: 10

Naša ocjena: 4,5 / 5

Pullover je izbacio još jedan album iz svoje radionice za svoju cijenjenu publiku. Album pod nazivom SAUNDTREK ZA LABAMBU donosi niz obrada hitova poznatih publici još od kad je Tajči žarila i palila.
SAUNDTREK ZA LABAMBU otvaraju s obradom Emilije Kokić i njene pjesme „Ja sam bila s’ njim“ koja je po meni u izvedbi cijenjene Emilije užasno teška za poslušati, svega sam je jednom u životu poslušao. Pullover ju je ušminkao i obradio, dodao brzine i prepoznatljivog ritma s kojim potiču publiku na plesne korake.

Iako se ekipa iz Pullovera voli kostimirati, još se nisu pojavili sa srebrnim kostimima, a ni krila nisam baš primijetio na njima. No ostavimo njihove kostime za sad po strani. Pjesmu „O kako ludo se osjećam“ koju u originalu izvode „Srebrna Krila“ Pullover je obradio i dokazao da su dinamičniji i interesantniji od samog originala.

Marina Perazić je pojela par kolača previše jer se inatila nekom frajeru (a bila je sex simbol EX YU scene) i što se dogodilo? Denis&Denis je morao pauzirati izvrsni broj godina, ali nema veze, okupili su se ponovno i sad sviraju i uzimaju novce na staru slavu. Osobno sam gledao nastup Marine Perazić i tog novog Denis&Denis, al nije to to. Zapravo bolje da nisam ni bio na tom kocertu, no što je tu je. Da nema Pullovera i obrade pjesme „Kolačići“ vjerojatno bih zamrzio Denis&Denis, ovako Vi i ja imamo alternativu poslušati pjesmu o inatu djevojke koja je naumila pojesti sve kolačiće kako bi postala debela ili pretila ( kako se to već kaže) dok promatra dječake s rumenim obraščićima 😀

Tko se još sječa Kasandre?  Znate li uopće tko je ona? Vjerojatno nemate pojma, no to nije sad važno. Čisto da napomenem da je Kasandra imala osjećaj. Pullover je također imao osjećaj da uzme stvar u svoje ruke i obradi još jedan stari hit, unese mu svoj štih i dinamičnost, malo da ga izvuče iz naftalina i oživi. Kako se već može zaključiti, obradio je Pullover Kasandru i njen hit „I’ve got a feeling“.

Peta obrada po redu donosi i poseban video uradak. Zmaj od Bosne ili mlađem naraštaju poznat kao Senna M glavni je krivac za pjesmu „ Tuc Tuc“, a Pullover je to samo malo prepakirao. Ako može Senna M imati spot, što ne bi i Pullover imao spot? U spotu ima svega, tu se tuče, povraća, laže se da je „on“ porno deda mraz,bubnjar glumi da zna plesati, pokazuju se stražnjice, Sub Zero ili Škorpijon ( ne mogu ih razlikovati, a Mortal Kombat sam pogledao jedno 42 puta sigurno) udara u bubnjeve, kostura se tuče zato što je pipao neku žensku, ekipa pleše kao Jura Stublić,  S&M scena, piri se kurton dok u su u pozadini pornići, smeća na sve strane…

Za šestu po redu pjesmu sa svog novog albuma SAUNDTREK ZA LABAMBU kopalo se duboko u povijest i iskopala se Ljiljana Nikolovska koja je bila prva pjevačica grupe Magazin pod vodstvom današnjeg najutjecajnijeg glazbenog kompozitora Tončija Huljića. Pullover je odlučio obraditi pjesmu „Kokolo“ iz 1983., nakon samo 30 godina pjesma se konačno ubrzala i nije više toliko monotona, nadam se samo da Pullover neće dobiti neku tužbu za autorska prava ili nešto slično.

Narod je najvjerojatnije zaboravio i Ellu i njene dance hitove. Jedina dodirna točka između pjesme „Iza ponoći“ je tekst i ništa više, glazba se razlikuje kao nebo i zemlja, treba ipak uzeti u obzir da je Ella radila dance glazbu, a Pullover se time ne bavi, tu i tamo obradi neki hit koji nemože zvučati kao dance glazba. No Pulloverova verzija „Iza ponoći“ je barem četiri puta brža od originala i nekako je lakša za poslušati samo prekratko nekako traje.

Nakon što sam spomenuo da se Denis&Denis vratio na scenu moram spomenuti i da se Tajči vraća. Ona je pjevala kako ima momka koji često putuje, malo se napije pa luduje, ne zove ju cijeli dan i to njoj strašno smeta. Kao svaka prosječna tinejđerica ima bube u glavi i muče ju svakakvi problemi, želi se ubiti i jede kremšnite ( ista priča kao i u Denis&Denis, samo kolači su  spas). Nadam se da će Pullover snimiti i spot za „Bube u glavi“ i skinuti koreografiju od Tajči. Samo tko će to otplesati kad je Tajči prespora za razliku od Pullovera. Pohvale trubaču i bubnjaru koji su dali poseban zvuk pjesmi.

Deveta po redu i predzadnja pjesma je pravi raritet. Iskreno, prvi put sam ju čuo od Pullovera, ne znam gdje sam ja bio u to vrijeme kad je pjesma nastala i tko je taj Senor. No morao sam se potruditi i priupitati Internet tko je i što je te tko izvodi tu nepoznanicu. Naime originalni „ Senor“ izvodi Minea. To kad sam saznao umalo me šlog strefio. „Senor“ se nalazi na albumu Vrapci i komarci, kako nisam baš rođen u nekom vremenu gdje se glazba mogla nabavljati kad i kako se htjela, već su školom kružile kazete iliti trake, tako mi je vjerojanto ovaj biser uspio promaći, no tu su Pullover i Internet da to isprave (slava Pulloveru, slava Internetu, AMEN). Nakon što mi je Pullover dao trag da postoji pjesma o nekom Španjolcu ostao sam oduševljen (još mi nije jasno kako mi je to uspjelo promaknuti).
Poseban štih Pullover daje zvukom neke meksičke izvedbe koju ni sam Antonio Banderas ne bi bolje odradio.

Posljednja pjesma je totalni šok. Ili sam ja postao premator ili je ekipa iz Pullovera odlučila obraditi i „malo novije“ stvari. Pjesma iz 2003. godine, to je donekle i friško (ako sam sebi ne lažem), Luka Nižetić predstavlja Hrvatsku na Eurosongu ( to je navodno jako važno natjecanje za glazbu gdje su navodno sve sami hitovi do hita. Tamo Hrvatska nikad nije poslala šund glazbu i sve što se tamo našlo je postiglo vrhunske uspjehe) i osvaja osmo mjesto s pjesmom „Robot“. Iako je ritam pjesme i tekst definitivno nešto što bi Pullover uzeo u svoje ruke i dotjerao da to bude kako Bog zapovijeda, naprosto sam se iznenadio što tako „mlada“ pjesma tu radi. Sve u svemu bit će odlična za svirke, samo da ne bude pjevačica pjevala „ tutu dam dam“ dok redari budu tjerali sa „stejđa“ vesele čagere, jer ako redari budu „ tutu dam dam“ neće biti dobro.

SAUNDTREK ZA LABAMBU od Pullovera izvrstan je primjer da se neki stariji hitovi mogu malo ušminkati i da će zvučati bolje nego sam original. Deset glazbenih uradaka i za sada samo jedan spot pružaju odličnu zabavu uz „labambu“ i tmurnu jesen koja nam je pokucala na vrata, a bome i na prozore. Zato upalite grijanje, nabavite SAUNDTREK ZA LABAMBU by Pullover i uživajte do idućeg albuma.